Hlavní menu


Připojení k internetu - servisní činnost

Podmínky námi prováděných servisních zásahů:

  • Servis na vyžádání při chybě na straně poskytovatele a telefonická podpora - ZDARMA
  • Servis na vyžádání při chybě na straně zákazníka 560,-Kč /hod (účtována je každá započatá 0,5 hodina )
  • Servis na vyžádání při chybě na straně zákazníka o víkendu a svátcích - 100% přirážka k základní sazbě za servis

Doprava na servis

  • Kyjov - ZDARMA
     
  • Ostatní lokality  12,- Kč/km

Spor ze smlouvy

V případě, že dojde ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb nebo kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

 

v případě poskytnutí služeb:
Český telekomunikační úřad
Sokolovská 219
190 00 Praha 9
poštovní adresa Český telekomunikační úřad
poštovní přihrádka 02
225 02 Praha 025
e-mail: spotrebitelskespory@ctu.cz
web: ctu.cz


v případě prodeje zboží:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
e-mail: adr@coi.cz
web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese  http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

 
uvedené ceny vč. DPH

 


Novinky a oznámení

10/12 2020

Vánoční provoz zákaznického centra 2020

ZAVŘENO  23. 12. 2020  -   3. 1. 2021

01/7 2020

Zákaznické centrum v provozu

Zákaznické centrum GT net s.r.o. je opět plně v provo...

16/3 2020

UPOZORNĚNÍ

Z důvodu nařízení nouzového stavu vládo...


Patička a copyright